FANDOM

Zobacz również: Task Force.

Mapa Operacyjna pojawia się gdy znajdujemy się już w Task Force, znajdziecie ją na lewo od przycisku Archipelago. Mapa dzieli się na kilka stref, w każdej czekają na nas inne misje. Zauważcie, że każda taka strefa posiada inną nazwę, inny koszt w Intelach jak i info odnośnie ilości Force Points jakie można uzyskać po jej przejściu. Ważne jest to, abyście zdali sobie sprawę z tego, że im droższa operacja tym jest ona trudniejsza, mówię głównie o opłatach w intelach.

Operacje to nie są również kampanie, które muszą być wykonywane po kolei, pomyślcie o mapie jako o menu, w którym możecie wybrać co tylko wam się podoba w zależności od waszych możliwości.

Co ciekawsze, po wykonaniu/ukończeniu Operacji powraca ona na nowo na mapę i omawiany wygląd mapy powraca do oryginalnego wyglądu.

Proste operacje dają nam niewielką nagrodę w porównaniu do utraconych Inteli jakie musimy na nie wydać, więc jeśli nasza drużyna Task Force jest dość silna to wytracanie Inteli na tego typu akcje to strata czasu i wspomnianej waluty.

Rozpoczynanie operacji Edytuj

Operacje mogą być rozpoczynane jedynie przez liderów albo oficerów Task Force. Każda do startu wymaga określonej ilości Inteli. Każda operacja trwa zawsze 24h bez względu czy ukończymy ją wcześniej czy z niej zrezygnujemy.

Pamiętajmy również, że każdy gracz może zaatakować tylko raz jedną z baz mocy (power bases) i nie możemy w późniejszym czasie powtórzyć ataku. Jednak obrażenia zadane przez jednego gracza utrzymują się i kolejny gracz z Task Force może zaatakować tą bazę ponownie i suma sumarum ją zniszczyć.

Niszcząc kwaterę główną w atakowanej bazie sprawiamy, że inne budynki w niej rozmieszczone automatycznie zostają zniszczone.

Jednak nie skupiajcie się na niszczeniu całych baz, nie zawsze będzie to proste, liczy się jak wiele budynków uda wam się zniszczyć podczas każdej operacji, wykorzystajcie swój potencjał i pamiętajcie, macie tylko jedno podejście, więc warto przygotować się do całej akcji z całą starannością, zebrać maksymalnie dużą armię, dodatkowe zaklęcia i dopiero wkroczyć do akcji. Niszcząc wiele budynków zgarniacie maksymalnie dużo Force Points, a to ilość tych punktów zadecyduje o waszej końcowej nagrodzie.